ÖNSKELISTA 18 ÅR

  2013-09-09 / 22:55:34 / emelie englund /
Detta är ögonskugga för ögonbrynen som får de att se mer naturliga ut. Jag målar
med en skugga nu med, men den är inte direkt till för att användas där. Det spelar
egentligen ingen roll om prosukten är "gjord" för ögonbrynen eller ögonlocken. Dock
har den jag använder nu glitter i sig. Så jag skulle behöva denna från Make up Store!
Hur underbar är inte denna från Hunkydory? Waah, jag vill ha en snygg mössa i vinter. Måste dock
ha en till varje jacka, haha. Matchnings-Emelie. Jag tänkte att denna skulle passa bra till min nya
beiga jacka (i inlägget under)? Finns i fler färger.
Jag och min syster fick en sånna här plattänger fast den tidigare årsmodellen förut,
men den ena gick sönder och sen tog syrran med den vi delade på till Australien
så jag har för tillfället ingen plattång. Lånar mammas och lotsasmammas ibland,
men det skulle va skönt att ha en egen. Jag diggar den här från Braun!
Till min pojkvän köpte jag en sån här fast svart/grå nu när han fyllde år.
Jag skulle lätt kunna tänka mig en sån fast i denna färg att ha busskort
och bankomatkort, legg osv. Annars älskar ju jag min Michael Kors plånka.
Fick tillfällen när en stor plånbok är för mycket så skulle denna funka perfekt!
Waaaaaah, så söt, så mysig. Jag såg den här inne på Mathilde igår och jag
måste fasiken ha en. Blir det inte till min födelsedag så köper jag den själv!!
Från Odd Molly
Jag har länge velat ha en clean, fräsh, enkel och silvrig märkesklocka. 
Var tidigare inne på en Michael Kors, men Marc Jacobs är cleanare och
billigare för den delen. Det här är en klocka som förhoppningsvis följer
med en större del av livet. Funkar till allt!!
 
Ray Bans är något som alla har, men jag tycker om dom.
Original guld med svart/grönt glas är classy.
Sämsta bilden, men Marc Jacobs har börjat med make up
och jag skulle inte tackat nej till de här mulliga höstfärgerna.
Finns att köpa på Sephora!
Jag tror inte att jag är ensam om att digga det här läppstiftet?
Jag vet inte varför jag promt ska ha ett, jag är ingen läppstift-människa
men att ha den där ståendes på byrån eller liggandes i sminkväskan 
hade inte varit helt fel. Vet dock inte vilken färg, men någon gång vill
jag ha ett sånt här läppstift!! YSL
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0