JAG&ÄLSKLING DRAR UT

  2009-12-27 / 19:19:43 / emelie englund /

Tjena bitches, kom hem för en stund sen. Har ätit och i Farsta shoppad jag en hel del. Dels present till Elin Torsler som blir 15 bast idag, GRATTIS GUUUUUUMMAN :) Sen köpte jag en trölja till mamma bara för att hon är så snäll mot mig. Sen lite små skit till mig själv (såklart) 

Nu ska jag bara byta om och sen börja gå utåt för att möta en brud som jag ska snacka med, sen lämna present till Elin och sen möta Romina. Vi kommer nog höras sent ikväll :) Då får ni även bilder på det jag köpt, puss <3

Vackra unge ! www.elintorsler.blogg.se



alexandra

hej emelie, du har ju photoshop, mitt funkar inte och det blir inge bra när jag ska göra header, skulle du kunna göra en åt mig ? om du har tid och lust, det skulle vara sjukt sjukt gulligt. älskar din blogg verkligen. fortsätt så gumman ! puss på´re <3

2009-12-27 @ 19:37:44
URL: http://ballehoe.blogg.se/
Anonym

fett fin blogg :)

2009-12-27 @ 19:38:47
Sara

Vad heter texten du har i din header? :)

2009-12-27 @ 21:45:08
Anonym

har lite frågor till dig angående hår som jag skulle bli väldigt glad över om du svarade på :)



1.när du plattar håret, använder du skydd då? asså så att det inte ska slitas lika mycket?

2. brukar du använde gele droppar, om du gör det, hur ofta?

3. hur ofta klipper du dig?

4. blir ditt hår lätt slitet?

5. hur ofta plattar du håret?



andra gången jag skriver det här , vrf svarar du inte ????

2009-12-27 @ 22:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0