SKRIVER AV MIG

  2009-12-07 / 22:00:04 / /

Jag är trött på människor, människor överhuvudtaget. Fan va konstiga vi kan vara ibland. Vi går bakom ryggen, vi snackar skit, vi skiter i varandra, vi ljuger, vi kan vara riktigt dumma ibland. Hur ska man egenltigen bete sig? Är man FÖR snäll blir man utnyttjad, är man FÖR uppkäftig åker man dit på det någon gång i livet. Alla är inte likadana det är en sak som är säker. Aldrig är man för olika heller, alla har någonting gemensamt. Ibland känner jag att jag vill byta ut vissa av mina vänner, tyvärr men så är det. Tills jag tänker "nej mina vänner är det bästa jag har, mina vänner ställer alltid upp för mig osv." Det är sant, tror inte att jag skulle byta ut någon av mina vänner för någon annan. Jag vill inte titta bak, bara fram&i net. Det är det vi lever i...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0