EMELIE HISSAR

  2009-12-01 / 22:34:54 / emelie englund /


Trogna vänner ...
- Det finns inte många utav dom, ta vara på dom du har. Tänk att du kan ringa henne/honom så fort det är något, hon/han kommer alltid lyssna. Det är en trogen vän, en vän som aldrig sviker utan alltid står kvar när alla andra drar. Jag har trott fel om så många, trott att hon är äkta men sen insett att hon inte är något att ha kvar, FUCK YOU ! Vill iallafall hissa mina trogna vänner, ni vet vilka ni är ! <3

Min pojkvän ...
- Måste faktist ta och hissa honom, han är så sjukt jävla underbar. Ni som säger något annat är bara avundsjuka. Det är inte många som säger i ditt ansikte "jag skulle dö för dig, du är mitt allt, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig" osv. och faktist mena det ! Vilket Johan gör. Har vart med om att killar säger det men aldrig menat det vilket är lite tråkigt, att folk är så omogna att dom inte vet vad älskar betyder är jätte tragiskt. Aja, Ingen kommer kunna förstöra mellan mig och my boyfriend, I fucking love you <3


Glitter&Glamour ...
- Tycker att det är sjukt snyggt med paljett klännignar/tröjor, glitter naglar, stora örhängen, många armband osv. Pimpa till det med smycken på morgonen, jag älskar det !



Linnea

Var har du köpt nagellacken??

2009-12-02 @ 07:38:45
URL: http://chinniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0