ÄLSKAR MINA LÄSARE

  2009-11-24 / 17:32:41 / emelie englund /

Har tänkt på en grej, jag får nästan aldrig någon negativ komentar. Det rä nästan bara bra saker och det gör mig så jävla glad. Jag älskar när folk skriver till mig " Jag älskar din bogg, du är så fin "och så vidare. Det höjer mitt självförtroende en hel del kan jag säga. Jag vet inte vad jag ska säga därför blir det bara - tack så mycket, vad glad jag blir ! Vad mer ska man säga lixom?

Det jag ville säga är att jag älskar er mina små läsare, ni komenterar så gulligt och tar kontakt med mig på msn/facebook det gör mig glad, keep going :)



elin

du är inte alls närintill perfekt?

du kanske är snäll mot dina vänner men du är dryg av de jag har sett :O varför ? du får direkt inte nåra vänner av de..

när jag såg dej irl första gången kolla på snett på fett många

2009-11-26 @ 19:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0