BIOTIME

  2009-11-12 / 08:29:25 / emelie englund /
God morgon sunshines. Jag är vaken, börjar 11 men tänkte hoppa in i duschen nu och sen fixa mig lite så jag har tid på mig ;) känns jävligt skönt. btw så somnade jag bumms igår. Tror det var för att sängen var nybäddad, det är då den är som skönast !

Vad gör man idag då? Varför börjar jag 11? Orkar jag inte gå till skolan bara ?

Nej självklart inte, jag har sovmorgon för att vi ska kolla på bio med skolan, det blir "en julsaga" eller något, med 3D och grejer så jag hoppas man får sånna här fula glasögon, ahah det är ju lite kul sådär, efter skolan ska jag hem, måste hem, hem och uppdatera bloggen bättre, hem ensam för att kunna koncenterar mig på dom läxor jag har till nästa vecka, now its time to share up my life !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0