DEL 2

  2009-11-17 / 10:17:16 / frågestund /
Är med många av dina vänner som inte accepterar lr tycker om att du är tillsammans med Johan?
Tyvärr så är det så, dels för att jag inte har så mycket tid för dom och sen beror det väl på lite avundsjuka.
Bråkar du med Elin Breime , om ja varför ?
Haha, inget jag tar upp här.
Går du fortfarande på dans ?
Nope det gör jag inte, men jag ska börja nästa termin ;)
Puss älskar din blogg , DU ÄR GRYM ! <3
Glad jag blir, tack <3
Är det ngn i din klass som du inte gillar ?
Nej, I like them everybody, fast självklart vissa mer&mindre
Din blogg är bäst, och du med ;)<33
Så söt du är :)
varför heter du just eemsn? :)
Jag vet inte, det var ellidutten som kom på det förut när péa va poppulärt. Sen har det bara blivit så ;)
I vilket program gör du dina headers och bilder? Som frågestundbilden och så? Dom är jättefina :)
Jag gör allt i Photoshop ! tacktack
om johan skulle vara otrogen, och ångra sig och kriga för att få dig tillbaka. tror du att du skulle ge han en till chans & ta tillbaka han? din blogg är jättebra :)
Hmm... väldigt svår fråga, jag skulle nog se vad han har att säga, bortförklaringar som"det betydde inget" går jag inte med på, eftersom jag älskar honom så mycket så skulle jag troligen tagit tillbaka honom, men jag vet inte riktigt !
om man har varit tillsammans med en kille i ca 2 år , sen gör han slut på ett väldigt dumt sätt, men man ändå har känslor för han , och nu börjar man snacka med han igen.. vad ska man göra ? ska man försöka bli tillsammans med han igen, även fast man vet att han gjort dumma saker
Det beror nog aldeles på vad för dumt han har gjort, hade jag varit du så hade jag låtit han hunda som fan för dig och sen om du fortfarande är kär så ge han en till chans, men inte för många ! Låt honom inte tro att han kan göra vad somhelst mot dig, visa honom vart skåpet ska stå !
Har du något drömyrke?
Nej faktist inte!
Har du några syskon?
Yes, 3 stycken ;)
Vart köper du dina kläder?
Gina Tricot, H&M mest!
Sportar du?
Nope inte nu, men jag har gått på gympa sen jag va 4-5 år och slutade för några år sen pga skador
Kan du göra ett inlägg och visa hur du sminkar dig men bilder och så ?
Aa det kommer i veckan !
Får du månadspeng/barnbidraget ?
Månadspeng
Ifall du får månadspeng , hur mkt ?
Jag får 600, plus att jag får pengar när jag behöver något!
Hur mkt handlar du för i månaden ?
Det är olika, ibland kan jag ha värsta ruschen och handla hur mycket som helst, ibland ingenting. Men ungifär 600 i månaden ;)
Läser dina föräldrar din blogg ?
Mja ibland tror jag.
Älskar din blogg emelie! :D
RUUULIGT, TACKAR :D
älskar din blogg :)
Denna fråga har jag svarat på tror jag?!
vart bor du?
I haninge
hur lång är du?
runt 158 cm
vilka bloggar läser du?
Mina vänners och kändisar !
1.vart hade du helst velat bo ?
kiruna , piteå eller umeå ? :)
Har itne vart i något av ´städerna, så kan tyvärr inte säga !
2. vilka storlekar har du på dina kläder ?
tröja: S
jeans: 25
3. åker du slalom ? snowbord ?
slalom
ja det var lite frågor :) gillar din blogg grymt mkt <3
Tacktack :)
p-piller eller kondom?
p-piller
hur träffades du och johan ? :)
På en fest
älskar din blogg. <3
hihi, va sweeet !


Anonym

INTE EN JÄVLA CHANS ATT DU HAR 25 I BYXOR :D

2009-11-17 @ 13:39:25
Anonym

lilla gumman vet du inte att kiruna, piteå och umeå är städer i sverige inte några jävla länder!

2009-11-17 @ 16:14:15
emelie

sv: haha sanningen svider raring ;)



hahahahaha förlåt då ...

2009-11-17 @ 18:39:31
URL: http://eemsn.blogg.se/
regina

haha va söt, ''Har inte vart i något av länderna'' :D städer annars

2009-11-17 @ 18:48:03
URL: http://reginac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0