ELIN HULTMAN GÄSTBLOGGAR!

  2009-11-16 / 17:15:10 / emelie englund /

Tjingeling! Jag tänkte att Emelie inte kommer att höra av sig på ett tag, så kan jag ju passa på att slänga in ett trevligt inlägg där jag kan berätta om hur Emelie är in reality!

Emelie är världens finaste människa, både på ut & insidan. Hon har ett hett temperament & hon försvarar alltid sig & sina vänner. Hon är omtänksam & hon bryr sig verkligen, hon är världens bästa vän! Hon kan dock vara lite smått tjurig ibland & då måste man säga åt henne att andas & ta en paus från allt.

Emelie älskar att ta bilder på sig själv & på andra, varje gång jag är med henne så åker alltid kameran fram både 1 & 2 & 3 gånger, oavsett hur hon & jag ser ut. Hon är en grym stöttare & lyssnare. Jag skulle inte kunna leva utan min Emelie, hon är verkligen one of a kind.

Tack för att du finns, du betyder grymt mycket för mig. Jag älskar dig enormt & du är min absolut bästa vän.

/ Emelies Elin Hultman!



Natascha

Gud vad fint skrivet av din kompis. Hoppas att eran vänskap alltid håller.

Ha det bra båda 2 tjejer,!:)

2009-11-16 @ 19:30:34
angelica

Hur gör man med frossle.com ?

på vilket sätt tjänar du pengar på din blogg genom den hemsidan ? :)

2009-11-16 @ 20:30:54
URL: http://enligtangelica.blogg.se/
Anonym

du har många fina kompisar, det bevisar bara att du måste vara en rikigt trevlig och omtänksam tjej!

2009-11-16 @ 20:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0