HÅR

  2009-11-11 / 02:50:34 / /

kan du lägga ut vad för färg du färgade håret med nu sista gången ?
Det är faktist H&M's egna som jag färgade med. Dock är det inte de bästa, så fort jag dschar så åker färgen ut typ ?

Hur satte du upp ditt hår som du har på bilden i typ 2 inlägg neråt, "Svar på tal"? Skitfint :)
Jag tog lite hår längst fram vid ansiktet occh snurrade det bakåt och satte bara fast det med ett hårspänne !


Mina små vänner, här har vi mitt hår neutralt, dock var det nyblekt i somras. Därav den bländande färgen. Bli inte rädda, sätt bara på solglason som slipper ni bli bländade ;) ahah skämt och sido ! Mitt naturliga hår i somras. Har varit i samma längd i ett år nu ... blääääää!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0