IM GOOD

  2009-11-05 / 18:29:40 / emelie englund /

Lång dag och som sista lektion HKK (hemkunskap) halva gruppen lagade mat och andra halvan gjorde uppgifter, jag gjorde mat och inte bara en maträtt -.- eller maträtt och maträtt. Gjorde soppa, bröd och kakor, grymt gott alltihopp förutom soppan då, den va helt okej ! Så jag är långt ifrån hungrig. Kommer inte äta någoting på hela kvällen nu. (efter sju ska man inte äta, det vet ni va?)

ikväll ska jag bara vara hemma, ta det lugnt, göra nödvändiga saker som jag inte har tid med annars. Men idag känns det amazing att vara hemma, faktist ! Kommer uppdatera som en galning, bra va ? ;)

Haha brudarna va helt slut efter gympa lektionen !



elin

varför ska man inte äta efter sju ? förklara i ett inlägg tack :)

2009-11-05 @ 19:07:29
emelie

inte så mycket till förklaring, dessutom ska jag inte säga något var mest "skämt och sido lixom" men efter sju så är det inte bra att äta massa fett för det förbränner typ inte eller ngt ;)

2009-11-05 @ 19:22:06
URL: http://eemsn.blogg.se/
sofia

OHJA VILLKEN VACKER BILD! <33

2009-11-05 @ 22:50:25
URL: http://sweigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0