JAG ÄR TRÖTT PÅ DET HÄR

  2009-11-12 / 08:57:09 / emelie englund /

Jag förstår inte hur folk kan bete sig, slänger skit på mig och sen hör dom inte ens av sig själva. Vafan är det för idioter? Acceptera mig och min pojkvän annars är ni inga riktiga vänner! Jag är trött på det här nu, det är inte många som förstår, men dom som gör det vill jag säga tack till !

Jag nämner inga namn men vi har inte pratar på 3-4 veckor, du skiter i att höra av dig, när du väl ser mig säger du inte ens hej, och jag ska kalla dig för bästavän eller ens VÄN? Jag begär inte att du ska höra av dig exakt varje dag men att du skiter i mig helt gör mig ledsen, jag har smsat dig men du har inte svarat, detär väl som vanligt... jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska bete mig eller någonting. Men du ska veta att jag orkar itne det här längre !

Sen har vi ju alla andra som inte accepterar mig och Johan, jag är med honom så ofta jag kan, har ni några andra tankar om det så säg det gärna, men säg det inte bara utan om du bara slänger ut dig massa skit och inte gör någonting åt det (som t.ex fråga om vi kan träffas) jag vet att det är jobbigt att jag bara är med honom, men det brukar vara så i början, ni som inte vet det vet det nu !


So what if it hurts me?
So what if I break down?
So what if this world just throws me off the edge,
my feet run out of ground
I gotta found my place
I wanna hear my sound
Don't care about all the pain in front of me
I'm just trying to be happy...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0