PÅ TAL OM DESIGN

  2009-11-09 / 07:44:35 / /
God morgon, jag är helt slut som jag visste såklart. Jag ska nog vara ganska glad över att jag inte satt och gjorde en design igår, för gör jag det så ger jag mig inte förnst jag verklign gjort klart den ! Just därför jag nästan aldrig har tid att göra designer till er, för jag är aldrig hemma på dagarna (antingen skola eller med kompisar/pojkvän)  och på kvällarna orkar jag knappt, så när jag väl gör en design så är det för att jag tvingar mig själv, men DU måste veta hur du vill ha den, sitt inte och säg "vad tycker du? bestämm du. jag vet inte hur jag vill ha det" när jag frågar dig vilken färg på bakrunden eller något sådant. Så var redo på det damer mina ;) Det är svårt för min att bestämma över er och sen blir det inte bra lixom.

Jag har några designer jag ska göra till mina vänner, sen ska jag köra värsta racet med designer till er ! Nu vet ni, så att ni slipper fråga mig varje dag om jag kan göra design !


Anonym

fin bild :)

2009-11-09 @ 13:07:28
muki

hahaha visst är de jobbigt när dom bara säger "vill ha de snyggt" eller "tjejigt"

2009-11-09 @ 13:21:33
URL: http://minbloggdesign.blogg.se/
Sara

Gör du dina headers i photoshop? annars, vilket program? :)

2009-11-09 @ 17:36:28
Anonym

2009-11-10 @ 16:24:17
Anonym

saknar du ditt blonda hår? :))

2009-11-10 @ 16:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0