PHOTOSHOP + FRÅGOR

  2009-11-20 / 00:29:10 / /


- Jag har Adobe Photoshop CS
- Headers tar olika lång tid beroende på om du vet hur du vill ha och har rätt storlek på bild och så vidare.

Vill du göra sådär?
1. ta fram en bild du vill ha.
2. använd dig utav "klonstämpeln"
3. Högerklicka och  välj en pensel. 
4. Håll pilen på det stället du vill kopierna t.ex fötterna, benen, hela kroppen.
5. Tryck in Alt och klicka.
6. Ta upp en helt vit bakrund.
7. Klika bara som vanligt så ska bilder komma upp som du valt



Anonym

:D:D

2009-11-20 @ 21:49:51
Evelina

kan inte du lägga upp meta photoshop beskrivningar? :D och har en fråga!, när man har laddat ner en ''borste?'' så ligger den i ''böcker''. eller asså ikonen för borstarna är en hög med böcker och jag har ps cs4 som säger att det inte funkar att ladda upp borstarna då... kanske inte fattar men hursom helst borde du lägga upp mer photoshop grejjer! ;D kram

2010-02-13 @ 16:21:30
Anonym

Kan inte du visa med lite bilder occh sånt hur man gör på PH. Jag fattar inte riktigt :( och jag vill jätte gärna lära mej! och bli lika bra som du :D

och gör video bloggar, eller det tyker ialla fall jag! kram moa <3

2010-02-23 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0