SVAR PÅ ERA FRÅGOR

  2009-11-11 / 23:48:37 / frågestund /


hur blev du och johan tillsammans?
Ja shit, hur blev vi tillsammans? Vi träffades första gången på en fest faktist, sen frågade han efter mitt nummer och vi började snacka jätte mycket, sen började vi träffas och sen efter ett tag blev vi tillsammans, 4 oktober <3

är du blyg eller har du lätt för att prata med honom?
Jag pratar med Johan om allt, exakt allt mellan himmel och jord. Så nej jag är inte blyg för att prata med honom ;)

vilken datum blev du av med oskulden?
Haha fan det minns jag inte :o men det va efter någon vecka vi varit tillsammans ;)

tog du johans oskuld?
Nope

Hur är Johan som person?
Världens gulligaste, världens bästa, världens ärligaste, världens underbaraste, världens sötaste, världens mest omtänksammaste kille jag någonsin haft and so on... Han lyssnar mycket på vad jag säger och har gjort mycket för min skull. Jag älskar honom för den han är !

Hur länge har du varit tillsammans med Johan?
1 månad och en vecka idag :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0