NAGELTIPPAR

  2009-10-20 / 22:55:28 / emelie englund /

Jag älskar att pilla, jag älskar egen-tid, det är inte ofta jag har det längre. Hela tiden är det någonting ! Naglar är något som jag tycker är väldigt snyggt, långa, franskmanikyr, och någon blomma eller diamant på. Snyggt? Självklart är det det. Imorgon tänkte jag pilla med detta, undra hur länge mitt tålamod pallar asså.

Annat ma kan göra när man kör en ta-hand-om-sig-själv-dag är väl att duscha, skrubba kroppen, smörja in sig med brunutansol eller bara bodylotion, smeta in extra mycket serum i håret, måla naglarna, osv. Sjukt mysigt !


felicia

snälla snälla du måste svara på vart du har köpt dom där naglarna? och hur mycke dom kosta?

tack för svar :)<3

2009-10-21 @ 18:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0