DET ÄR SÅHÄR DET LIGGET TILL

  2010-08-20 / 01:09:39 / deep /

Får en massa frågor om mig och Johan och kanske ska börja med att vi är inte tillsammans.

Som ni vet hade vi ungifär 8-9 månader tillsammans. Under dom här månaderna hade vi det underbart men ändå knas. Ska absolut inte berätta exakt vad som hände, men svartsjuka var blandannat inblandat. Jag tycker om Johan jätte mycket och kommer alltid göra det så länge han finns kvar i mig&hos mig. Jag vet att vi har gått fram och tillbaka 3 gånger, men det beror på mycket.

Jag mår inte bra utan Johan, så är det bara. Sen får alla ha sina åsikter, men det är så det ligger till. Efter sista gången vi gjorde slut så tänkte jag "Aldrig mer" och det sa jag även också. Men en dag, och även värsta dagen i mitt liv, då grät jag från dag till kväll. Kunde inte sluta, jag insåg att jag klarar inte av det här längre. Så jag tog kontakt med honom och vi började träffas.

Det är bra, bättre. Men man vet aldrig om det vänder. Jag väljer att inte göra någonting för fort i och med att jag vill göra det jag verkligen känner, det mitt hjärta känner. Och jag har inte det svaret ännu. Hade det varit första gången, hade jag tagit honom tillbaka på 2 sekunder. Men nu har jag vart med om så mycket lögner och trott på så mycket som egentligen var skitsnack, så jag kan inte tro på det lika lätt längre.

Men vem vet vad framtiden har att erbjuda. Nu har ni erat svar och hoppas ni förstår mig rätt.

Jag älskar honom, en gång älskad - alltid älskad...



Anonym

precis sådär e det med mig och min kille med.. fan vad jag kände igen mig när jag läste det där asså! skillnaden är väl bara att jag går tillbaka till honom hela tiden, även om jag lovar mig själv att inte göra det.. tar den enkla vägen.. eller det är ju egentligen den svåra.. men tänker bara att jag vill må bra för stunden.. fan vad jag babblar.. sjukt bra blogg, puss på dej!

2010-08-20 @ 15:01:04
Anonym

Jag tycker du har helt rätt, ingen borde bry sig om ditt privatliv. Huvudsaken är liksom att du mår bra, har själv varit med om att gråta dag till kväll. Och det är inte kul! Så tycker att alla ska sluta komentera om dig och Johan. Ni gör vad ni känner är bäst och vi läsare borde faktist inte bry oss om det! :)

2010-08-20 @ 23:30:41
URL: http://isksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0