TIPS - HÅR

  2010-08-24 / 16:18:40 / emelie tipsar /

Jag är nogrann med att fixa mitt hår och vid "stort" (slitet) eller tovigt så använde jag mig utav Matrix silikondroppar. Jätte bra för håret. Finns hos olika frisörer vad jag vet. Har inte sett dom på många andra ställen. Sen finns det självklart andra silikondroppar. Kan nog kosta runt 200-300 lappen !

Var: Jag köper mitt löshår på Taj Mahal i Stockholm stad, högst upp på Drottninggatan.
Hur mycket: Det finns olika längder, kvalité och märken. Därav olika priser, men inte alltför dyrt. Vad ska man säga.. Runt 500 lappen så får man ett fint hår, med bra kvallité.



Anonym

E det en bra hårprodukt?:D



Ha en riktigt goo Onsdag!:D

2010-08-25 @ 13:48:59
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0