SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

  2010-08-29 / 11:14:47 / svar på frågor /
är ni tillsammans igen?
Japp!
har du down syndrom? :P:P
hahaha tyvärr inte!
gjorde det ont när du hade sex i början
Inte så ont som jag trodde.
Har du en extra kromosom 21 eller en kortare kromosom 21? om du inte förstår frågan googla på det.
Hittade inte vad det är.
Vilken BH-storlek har du?
75 D
Har du haft sex?
Ja?
Vart bor du?
Haninge, Vega&Vendelsö
Hur länge har du bloggat?
I några år tror jag.
Vad heter din kamera som du fotar med? =)
Har en systemkamera, Canon D90 (tror jag?)
Gör du dina designer själv?
Ja det gör jag
team jacob eller team edward?
Jacob
är den lilla söta tjejen som du kallar lillasyster, din biologiska syster? tkr hon ser asiatisk ut!
Det är inte min biologiska syster, utan "halv syster". Hon är inte asiat!
har du pullat nån?
Haha jag är tjej och ej lebb tyvärr
har du runkat av nån?
Ja
har du knullat?
Ja
från vilken affär är den rosa bikinin ifrån som du bar i rhodos:) kisses
Den är från Victorias Secret :)
har du fler bilder från rhodos? och om du har det kan du lägga in dom?:)
Absolut!
vilken skola ska du börja på?
Går bara i 9:an
hejsan! jag undrar om det finns någon i din skola som du tycker är unika eller ser upp till eller hatar du någonn? för de e vju bara töntar i v-malm eller?
Haha vilken fråga, Jag kan inte säga att jag tycker någon är unik, sen är dom absout inte töntar som du utrycker dig så fint. Utan dom är som dom är om man säger så!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0