MY ROOM

  2010-12-15 / 22:31:47 / emelie englund /
Ligger på rummet och ska kolla på film att somna in till. Får se om skolan är ett allternativ för mig imorgon. Annars ska jag dega, och hoppas på att bli frisk, för imorgon är det torsdag, sen fredag. Kommer dock inte kunna festa.. och det suger! Puss o sov gott lovers


Anonym

Om man har tagit ett dagenefter piller så kan man ju få en extrablödning efter , räknas den som mens och kan man börja äta ppiller på den dagen ?

2010-12-16 @ 18:07:08
Anonym

kan du ge lite tips på hårfrisyrer, har ganska långt hår och vet inte hur jag ska fixa så det blir snyggt:p mitt hår är typ lika långt som ditt när du har löshår:)älskar din blogg :p

2010-12-17 @ 19:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0