BABYBOO

  2010-02-05 / 16:25:27 / emelie englund /

Imorse började jag och Johan morgonen med att försova oss och jag flög upp och fixade mig på 20 minuter sen gick vi ut till bussen. Kom iallafall i tid till skolan och mötte Johan&Surre efter skolan. Vi åkte til centrum och gjorde inget speciellt. Nu är vi hos mig och ska troligen gå på bio senare. Inget bestämt, vi båda är sjukt sega men vi får se ;) Kommer iallafall sova hos darling ikväll.  (Oj såg att äslklingen hade somnat nu)

Aaaaw älsklingen ligger och sover nu<3



Emma

Ja, tjenare! Vad heter den dära låten som du har lagt upp här på din älskling, Johan? :) Den är sjukt bra, diggar den rejält! Ja, tänkte också passa på att säga att din blogg är väldigt rolig att läsa, man får bra tips & sånt. Det är bra att det finns en blogg som är intressant, så det inte är som en blogg som "kissie", "dessie" & "paow". Din blogg är fasiken så mycket bättre än deras! Är det inte någon som håller med om det eller? Kram på dig tjejen! :)

2010-02-07 @ 01:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0