EMELIE HAR EN ÅSIKT - killar

  2010-02-16 / 20:24:50 / emelie englund /

Har ni märkt en sak? Killar nu för tiden har tydligen inge käft att prata med. Det ända dom har är händer och fötter att slåss med. Har någon gjort fel så hoppar dom på den killen eller något annat, det finns inget "jag har gjort fel, ska inte göra om det, förlåt" för killar. Inte dom flesta iallafall ! Why?

Såg som jag sa på One Tree Hill och en kille som inte var speciellt populär, hade knappt kompisar, kände sig osynlig osv. Han säger inte så mycket och vill liksom inte synas. Helt plötsligt har han en pistol och skjuter i skolan. Jag menar... Snälla ska han få mer respekt för det? Fine att han kände sig utanför men när han hade pistolen i handen då gick det att prata. Det är film, jag vet. Men är det samma sak nu, i verkligheten?  När en kille känner sig utanför går han runt och slåss då? När han sen slagit ner den här killen som mobbat eller stött ut honom ska han då öppna sin söta lilla käft? Hmm... Det där är en konstig sak jag funderar på.

Tjejer slåss inte alls lika ofta som killar, vad kan det bero på? Är vi mer mogna än killar? Tror inte att det är det som är anledningen. Det är tufft att slåss och bråka, misshandla och sen åka dit på det. Eller har jag fel? Killar asså...



Anonym

naw älsko krya påreeey :D aa tror de, inge språk iallafall o typ hmm :O musik -.- hahah. loveyou

2010-02-16 @ 20:44:57
URL: http://pause.blogg.se/
Anonym

Tjejer ligger 3 år före i utvecklingen vetu.. kan vara därför vi är lite mognare ;)

2010-02-16 @ 21:38:20
URL: http://lisapremberg.blogg.se/
Anonym

Tjejer är tyvärr inte mognare, ni tjafsar ju hela tiden med varann och är lite störda i huvudet vid vissa tillfällen. Ha de!

2010-02-21 @ 11:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0