saker du inte viste om?

  2010-02-24 / 22:17:35 / /


Jag ser framemot sommarn, jag saknar mina vänner jag tappat kontakten med, jag älskar min pojkvän&mina vänner, jag hatar att ha ont i magen&idioter, jag ångrar alla misstag jag gjort, jag gråter till One Tree Hill, jag vill vara brun och ha sommar, jag vill springa på stranden med en glass i handen, jag tycker inte om dryga människor, jag har svårt i skolan, jag leker inte blond utan är det från början, jag kan inte sluta äta godis, det bästa som finns är att shoppa, jag är rädd för höjder, mörker, ormar, att bli lämnad och sviken...



Anonym

konstigt att du har tappat kontakten då?

du är ju bara med din pojkvän...

2010-02-24 @ 22:18:37
Anonym

Åh, jag gråter också alltid till OTH :)

2010-02-25 @ 00:10:30
URL: http://jjonnakallstrom.blogg.se/
Anonym

svartsjuk på henne eller ? låt henne vara ? hon älskar sin pojkvän mer än allt, bara för att du inte har pojkvän så ska du inte hålla på. hon är med andra också, om du inte märkt oc hsett det.

2010-02-25 @ 19:28:17
Anonym

haha, jag gråter oxå till one three hill :D varje avsnitt typ setriöst!! :D de är grymt bra!

2010-03-01 @ 18:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0