SMILE

  2010-02-19 / 14:43:35 / emelie englund /

Hellou sötnosar, har vart hemma och tagit det lugnt, hoppade in i duschen för ett tag sen och har bara klätt på mig lite sött sådär. Ska åka och möta pojken i handen och köpa lite små grejer så det har vi för planer än så länge. Me måste skynda mig, see you later sötnosar.

Sorry for bad update. Men jag har fullspäckat schema och bilder från Romme, svar på era frågor och lite Photoshop grejer kommer när jag har tid. Puss



Anonym

Söööötnos!<3

2010-02-19 @ 16:41:15
URL: http://sannesharp.blogg.se/
Anonym

Vart har du köpt tröjan som du har på dig på din header? :) Skit fin! :D

2010-02-19 @ 18:07:12
URL: http://eemaam
Anonym

hej tänkte bara säga att när man trycker på februari-länken så blir din design konstig(asså mer åt vänster sida) hihi om du inte vill ha det så alltså :) kram

2010-02-19 @ 18:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0