BE MINE

  2010-01-14 / 07:29:49 / emelie englund /

Hellou bitches, eller godmorgon kanske jag ska uttrycka mig lite sött sådär. Jag vaknade när klockar ringde men snoozade i  20 minuter ungifär. Sköönt ! Nu har jag fixat mig klart och har tyvärr ingen kamera då jag kan lägga in min outfit, gjorde ett försök med min mobilkamera men wtf det är 3,2 megapixlar och suddiga bilder är inget jag lägger in. Så Ni får klara er :( Har iallafall mina nya jeans, ett vitt linne och en svart kofta + massa smycken&förlängning. Självklart är rosetten i håret, jag menar... Vad annars? haha nu skojar jag bara :) Ska kila ner och käka förf första gången under 3 år (?) Så vi hörs sent ikväll antar jag, då kommer jag hem med ett par Converse, känns magiskt att jag hittat dom :D Dags för mig att kila, puss



isabel

Hej Emelie x)

Älskar din blogg..♥

så fina bilder,fina du. så fint du skriver om din pojkvän. Dt är verkligen gulligt.. :)<3



pusspådej

2010-01-14 @ 12:40:02
URL: http://isabelsliv.blogg.se/
leklada

fyra tjejer fyra liv en blogg

en blogg värd att läsa!

leklada!

2010-01-14 @ 16:24:55
URL: http://leklada.blogg.se/
Anonym

shu vart har du köpt conversen ?

2010-01-14 @ 21:37:13
Anonym

hej bråkar du med lisa & swan?

2010-01-14 @ 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0