MR. LONELY

  2010-01-03 / 23:04:42 / musik /

Hallå bitches, hemskt ledsen för ingen uppdatering. Igår åkte jag till Romina och där var även Johan och Hugo också men kvällen slutade i kaos tills jag och älsklingen låg och grät tillsammans. Har aldrig gråtit framför en kille (tror jag) och en kille har aldrig sagt så fina ord som du baby. Sen på morgonen kom mamma och hämtade oss och vi lämnade Johan vid bussen sen åkte vi hem, K A O S ! Säger itne mer men jag satt på rummet hela dagen och städade.

Sen åkte jag iväg och gjorde ett ärende men det är inget ni behöver veta om ! Kvällen ska bara spenderas med mig, mig mig och mig själv. Första dagen på hela lovet som jag är alone.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0