HELLA'S GÅRD

  2010-07-11 / 17:48:24 / emelie englund /

Vaknade hos Johan efter en super dag tillsammans med Niglus, Oskar, Fredde&Bullen. Vi var hos Fredde och kollade VM och efter det körde min supersnälla Niglus mig till Sågen där jag möte up Johan och company. När jag kom ner dit skulle vi gå igen så vi tog bussen hem och kom hem runt 2 (jävla tunnelbana)

Imorse vaknade vi vid 11 och tog vårt pick och pack och kilade förbi affären för att handla lite och sen vidare 3 kilometer till Hellas gård (?) Där vi badade och tog det lugnt. Jätte skönt i vattnet och FÖR jävla varmt i solen. Bläää! Men färg har man fått ;) Hemma efter 5 timmar i solen och ska snart åka till mig där vi ska grilla och kolla fotboll ikväll.
Boring!!




Anonym

vilken fredde och vilken oskar?

2010-07-11 @ 18:04:32
Anonym

När man skaffar löshår. Ska man göra något speciellt med det i början? typ tvätta det och ha några medel i det? eller gör man det sen när man användt det ett tag?

2010-07-11 @ 19:10:18
Anonym

hellasgården

2010-07-11 @ 22:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0