1:a praodag

  2010-03-08 / 21:08:19 / emelie englund /

Hejhej, kom hem för en stund sen med min man. Prao dagen gick helt okej, sprang mest upp&ner till lagret och sådär. Börjar 8 imorgon och slutar 4 så sover hos älsklingen och tar bara tunnelbanan därifrån imorgon bitti. Efter praoen iallafall gick vi runt lite och jag köpte ett armband och två örhängen. (ni får se dom sen) Ska packa mina grejer och kila iväg till köket och äta lite kräm och dricka läsk sen åker vi till älsklingen. Vi hörs där :)

söta elin&Johan



Anonym

vadå din man ? är ni gifta eller ? annars kallas det POJKVÄN . du verkar inte veta det. haha patetisk

2010-03-09 @ 08:37:32
Anonym

vart praoar du? :)

2010-03-09 @ 20:56:44
Anonym

EH HURSKTA MIG NÅGRA FROGPR SOM DU KANSKE KAN SVARA PÅ I ETT INLÄGG?

DU KALLAR DIN KILLE FÖR ''MIN MAN'' LIKSOM VADÅ MAN? Om inte man är gift är han din kille/pojkvän.

För det andra kan du ta bort den här bilden mam ser inte vad man skriver. Dock så e den bara ful.

För det tredje det är fan du på bild med en annan som du kysser och din egna kille i bakgrund. HUR ÄCKLIG FÅR MAN VARA STACKARS DIN POJKVÄN FYFAN!

2010-03-12 @ 09:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0