ÄNDRADE PLANER - igår

  2010-03-27 / 15:52:25 / emelie englund /

God förmiddag.
Igår blev det ingen bio, istället köpte vi fett med godis, chips och dipp och åkte hem till Elins Johan och kollade på film. Det blev Taken vilekt var gryyymt bra ! Sen åkte vi istället hem till mig runt 12 - 1 för vi orkade inte åka in till stan. Somnade nästan direkt och nu på morgonen har jag gjort ett helt arbete som ska lämnas in på måndag. Känner mig jätte duktig ! Dock har johan inte fått speciellt socialt bemötande men jag ska kila upp till honom nu och mojsa ner mig.

Senare sk ajag till Elins mamma som har fest och vara där en stund, sen vet jag inte vad som händer. Men ikväll åker jag till min baby och sover. Ha en bra dag så hörs vi när vi hörs, puss :)

My babyboy <3



Anonym

vad heter din skvallerblogg? eller skvallerboggen om dej?

2010-03-28 @ 15:06:04
Anonym

Rösta på min egendesignade bikini! http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=C49HWhvYh5rTMHNzS65HUiic#bikiniGallery

2010-03-28 @ 19:12:04
URL: http://publicservice.webblogg.se/
Anonym

jag gillar dina uppdateringar på söndagarna, vad hände med dom?

2010-03-28 @ 19:19:42
Anonym

hej :)

när ska din pojkvänn svara på fågorna? din blogg är grymmt bra och jag ser upp till dig :)

2010-03-29 @ 19:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0