KLUMPIDUNS!!

  2010-03-18 / 11:29:13 / emelie englund /

Nu blir ni fundersamma va? Det var ju så att klumpig som jag är, eller nej... inte klumpig. Jag har ingen aning. Men so what ! Igår kväll skulle vi göra nudlar vilket vi gjorde. Johan har en sån där Gas-spis vilket jag inte är bästavän med. Ska ta bort kastrullen från "plattan" och där fick jag en chock. Handtaget var STEKHETT och jag ställde ner den försiktigt utan att säga ett ord. (Johans mamma låg och sov) Spolade sen med ISKALLT vatten i några minuter. Gick in till älsklingen och berättade vad som hänt. "Gumman, kan jag göra något? sa han." Där låg jag med handen i en stor bunke med iskallt vatten tills klockan var halv 2. Då hade Johan somnat och jag insåg att jag inte kunde sova, så jag satte på Mamma Mia och somnade till den runt 4. Sov i 3-4 timmar sen fick jag ont igen men lyckades somna om. Vaknade upp&var helt slut. Ringde Vila och sa att jag inte kom idag och hon förstog mig.

Det var min kväll/natt. Johan är i skolan och jag sitter här hemma nyvaken. Har precis gjort lite frukost som jag även ätit upp.

Stackars hand..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0