VAD ÄR DET FÖR SKILLNAD?

  2010-03-05 / 11:49:33 / /

Har tänkt på en sak. Att säga bästavän till flera är fel. Men att säga älskling, gumman, fis, sötnos, baby osv. Det är inte fel, eller? Jag kallar alla jag tycker om för gumman,gubben, fis, snygging eller något annat. Vist Bästavän har en helt annan betydelse men fortfarande så är det bara ett ord man säger&förhoppningsvis menar.

Jag var en sån här fjortis som kallade alla för bästavän förut. Och Yes jag ser på vissa bloggar att folk är så nu men dom kommer över det. Man inser en vacker dag vilka som är äkta och inte. Jag har sprungit runt och testat en hel del vänner jag ångrat att jag träffat&är glad över att jag träffat. Sånna där falska, skumma, idiotiska människor man inte vill ha något med att göra. Men dom raderar man bort den dagen man inser. Lyssna aldrig på vad andra säger om någon du tycker om. En vän, kille, vad som helst. Du hittar din egna uppfattning om honom/henne och kanske du kommer vara glad för det eller inte. Den människan som säger till dig "han/hon är inte bra osv" kan ha rätt, kan ha fel, kan vara avundsjuk, kan känna något för honom eller något sånt. Lita på dig själv och det du själv tycker, lyssna inte för mycket på alla andra !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0