LOVEPROBLEMS

  2010-10-03 / 23:28:00 / emelie englund /
HAR DU NGN ERFARENHET AV SVARTSJUKA POJKVÄNNER? MIN POJKVÄNN ÄR SJUKT SVARTSJUK UTAV SIG JAG VET FAN INTE VAD JAG SKA TA MIG TILL.. KÄNNER VERKLIGEN HUR HELA VÅRAT FÖRHÅLLANDE HÅLLER PÅ ATT GÅ ÅT HELVETE PÅGRUND UTAV DETTA... VILL JU HELLER INTE LÄMNA HONOM EFTERSOM JAG ÄLSKAR HAN SÅ OTROLIGT MKT.. SÅ NÅGRA TIPS?
Svartsjuka är bland det svåraste som finns i ett förhållande. Är han rejält svartsjuk är det inte lätt för honom att ändra på sig fort. Jag&mitt ex gjorde slut 4 ggr och iallafall 2 av de 4 gångerna var pga svartsjuka. Dock vet jag inte hela historien eller på vilket sätt din kille är svartsjuk. Men jag kan säga såhär: Lyssna aldrig på honom..

Då menar jag såhär, säger han "du får inte träffa henne/honom, varför pratar du med han". Lyssna inte, du ska inte göra så din pojkvän blir glad, utan så att DU blir glad&har kul. Att sitta hemma med sin kille ett bra tag blir jävligt jobbigt och där med tröttnar man en hel del också. Jag vet inte, jag kan inte säga så mycket som jag sa i och med att jag inte vet så mycket. Men fastna inte för mycket, för du kommer aldrig där ifrån !

Skriv ett meddelande till mig på Facebook du som ville kontakta mig på annat sätt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0