MIN BÄSTAVÄN

  2010-10-29 / 00:01:18 / emelie englund /
Fyfan vad jag vart glad efter att ha vart med världens bästa vän vid namn Niklas. Människan är så jävla bra&underbar. I alla fall, som ni kankse förstår så träffade jag Niklas efter maten. Vi gjorde inget speciellt, men ändå får jag lika mycket träningsverk efter för mycket garv.
Kom hem för 1 och en halv timme sen kanske och duschade. Nyduschad tjej i en mysig tröja ligger nu i sängen och ska uppdatera mig lite på bloggar, starta om datan pga olika skäl och sen kika på en film :)


Anonym

Vad långt ditt hår har blivit (så vitt jag vet) Kan inte du lägga in llite tips om vad du gör för att ditt hår växer så bra? <3 För att även om du plattar ditt hår så blir det inte så slitet (som mit blir så hiiiimla lätt.....

2010-10-30 @ 22:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0