SUCK...

  2010-10-01 / 16:55:55 / emelie englund /
Haha jag tycker att det är lite roligt att folk börjar göra bloggar om mig, eller rättare sagt lossas vara mig. Folk tar bilder från mig och mitt ex och skapar en egen blogg för att dom tror dom kan va som jag. Sen är det inte bara bloggar, utan även Facebook, Bilddagboken och andra skumma sidor. Varför?
Jag vet inte vad jag ska tycka och tänka. Är det sån värsta grej att vi va tillsammans att folk måste visa det på flera olika håll? Eller är det för att patetiska människor vill ha min uppmärksamhet? Jag menar, haha jag är inte kändis, jag är bara jag. Som om varken han eller jag är stor överhuvudtaget? Okej.. Visst att jag har en rätt så stor blogg för att vara jag, men..
Kändes som det gick till överdrift, att jag vill provisera på något sätt. Men så va det verkligen inte. Jag tycker bara det är tragiskt och jävligt onödigt. "Jag älskar dig överallt annat" var en utav rubrikerna och hallå? Vi är inte ens tillsammans längre? Get over it..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0