SVAR PÅ TAL

  2010-10-07 / 18:23:41 / /
emelie får jag bara fråga.. du verkar va en skit underbar person, eller du ÄR säkert det! jag ser verkligen upp till dig osv. men i verkligheten kollar du snett som fan, varför det?

SVAR: Jag vet inte vad jag ska säga. Jag dömmer oftast inte folk jag inte känner. Men när det kommer till le, säga hej osv så är jag itne en sån person hel enkelt. an kan inte alltid vara den där gulliga hela tiden.  Jag kan inte va annorlunda för att jag "tror" att det kanske är en bloggläsare som går förbi mig. Jag vet knappt vilka hälften som läser är. Jag menar inget illa så ta inte illa upp, men det är så jag är lixom.
Se upp till mig som det person du tror jag är. Jag kan inte ändra på dina uppfattningar, åsikter och tankar. Tyvärr!

(fulaste bilden, hha whatever..)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0