HERE I'AM

  2010-09-10 / 07:30:51 / emelie englund /


God morgon!


Igår köpte mamsen Donken till mig som jag tog med till Elin. Vi satt och tog det lugnt, pratade och sen somnade jag på soffan. Elin väckte mig halv 12 och vi gick upp i sängen och sov. Vaknade 7 och ska går till bussen om en halv timme. Har gymnastik första lektion så ser ut som skit ungefär.Haha, sen blir det skola och efter det en tripp till Handen för att köpa present till lossas pappan som fyllde år igår. GRATTIS i efterskott!



Anonym

Har följt din blogg ett tag nu, och fan vad söt du är och vad mysigt du och din familj och kompisar verka har det.

Jätte fin blogg.

Kramar

2010-09-13 @ 20:43:47
URL: http://zarafridlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0