MY ROOM NOW

  2010-09-19 / 16:26:46 / emelie englund /
Minns ni när jag pratade om mitt rum för jätte länge sen? Mitt loft, min trappa och stora garderob?
Det har tagit lång tid, nu har jag fått min trappa, fast den är inte klar. Den ska bli vit med ek på trappstegen. Ska byta ut garderob, mublera om helt, slänga upp sängen upp på loftet, fixa någon inredning till under loftet. Det tar sin lilla tiiiiiid!!


Anonym

är det ett fönster i taket? DEn där trappan kommer du att ramla på nån gång i fyllan!

2010-09-20 @ 14:16:21
Anonym

alltså herre! ge mig ditt rum, helt galet naajs!



tack för länkningen gumman, gulligt av dig :)

2010-09-20 @ 18:09:06
URL: http://belief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0