TRASSEL

  2010-09-21 / 19:24:25 / emelie englund /
Hellouu !!
Har ju min nya kära mobil och självklart iste jag inte hur man ställde larm. Så jag försov mig i morse. Vaknade PRECIS när vi började. Kanon kul! Så jag skyndade mig till skolan och var där till nästa lektion. Dagen flöt på bra och sen slutade jag, kom hem och fick lite sällskap och sen upp till centrum för att fixa lite grejer . Sprang runt där ensam. Har presenter jag ska köpa lite TRE pers den här månaden har redan köpt till 2 ... 5 familjemedlemmar fyller i månaden September. Tjiho jag blir bankrutt. Men självklart hittade jag inget. Så jag tog bussen hem och här har jag ätit lite mat och måste plugga, men bajs tråkigt. Måste göra rent min hårförlängning, men orkar inte. Måste göra naglar, men har inget tålamod. Bläää vill bara va.
Men nu är det dags att köra igång. Kisses så länge!
Badat i klor (pool) knas..


Anonym

tack så mkt för tipset, ska typ testa gå in i honom hahah menmen tänk om han blir arg eller irriterad :P äh who cares jag ska ta chansen..men tack så mkt!

2010-09-21 @ 19:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0