SVAR PÅ FRÅGOR DEL 2

  2010-09-27 / 22:04:17 / svar på frågor /
BOR DU OFTAST HOS DIN MAMMA ELLER PAPPA? :) Jag bor två veckor sen byter jag hus, två veckor där sen byter jag osv. JAG FÅRSTÅR INTE RIKTIGT HUR MÅNGA SYSKON DU HAR? En "riktig" om man säger så, sen två halv syskon. VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR ÄLDRE? Jag har ingen aning, något bra med mycket cash och som jag trivs med. VILKET GYMNASIUM SKA DU GÅ? :D Inte heller någon aning där, inte i Haninge iallafall. JAG ÄLSKAR DIN BLOGG SÅ SJUKT MYCKET! PUSS&KRAM <3 Tack så mycket ! Puss HEJ!
BÄSTA TIPSEN FÖR ATT TA HAND OM HÅRET? Borsta varje kväll hårt i hårbotten, innan du går ut ur duschen skölj med iskallt, använd silikon droppar. Platta inte håret för ofta. BÄSTA BODYLOTIONEN? Jag tycker om alla sorters bodylotions, men dom med extra god lukt som luktat länge är ju awsome. WHY YOU ARENT FRIEND WITH ALEXANDRA IGNELL ANYMORE? Ja du... Lång historia.
VILKEN TYP AV KLÄDSTIL FÖREDRAR DU? :) Casual SKULLE DU TÄNKA DIG ATT KUNNA LÄSA OCH KOMMENTERA EN LITEN BLOGG? TYP SOM MIN TYP BARA EN GÅNG BARA FÖR ATT SE OM DEN VERKAR BRA? :) <33 SKULLE VARA COOLT OM DU SKULLE KOMMENTERA DEN :O <3 Haha förlåt men nu pratar du med mig som om jag är kändis. Haha klart jag komenterar andras bloggar. Spelar ingen roll om dom är små eller stora
FAVORIT: LÅT - Många, men några är: Onlygirl, TeenageDream, Från hjärtat. FÄRG - Svart MATRÄTT - Kött och pommes AFFÄR - H&M och Gina Tricot. ARTIST - en av dom är The fray. KLÄDESPLAGG - vet inte. VART HAR DU KÖPT KOFTAN SOM DU HAR PÅ DIG PÅ INLÄGGET NEVER NEVER! Lindex/Kappahl tror jag. OCH VART HAR DU KÖPT DINA HÖGA MOCKA STÖVLAR:) Zoe. GILLAR DU KARTELLEN? Dom är bra.
VAD TYCKER DU OM DERAS NYA LÅT FALLANDE ÄNGLAR? Sådär om jag får säga mitt ! VILKA ÄR DOM SNYGGASTE I DIN SKOLA FÖRUTOM DOM I DIN KLASS. SYFTAR PÅ TJEJER ;) VÄLDIGT BRA BLOGG. /EMMA Har inte koll på namn och alla tjejer, sorry dude :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0