IM HOME, SWEET HOME

  2011-04-17 / 17:52:59 / emelie englund /

Fick en söt liten komentar om att jag är sämst på att uppdatera vilket jag skrev i något inlägg under
att det kanske inte blir så pga mottagningen. Men jag vet inte, folk kanske inte läser mina inlägg utan
tittar endast på bilder, då är det lite synd :)

Jag är hemma från landet, vi har haft det väldigt mysigt. Bilder och sånt kommer sen,
Nu är jag hos Romina med henne och Elin Torsler. Vi fixar i ordning oss lite till ingenting
egentligen. Eller inte jag iallafall. Dom ska hitta på saker för ikväll. Själv vet jag inte vad
somn händer ännu :) Sen blir det middag tillsammans.Tänkte bara höra av mig,
så hörs vi mer när jag är vid min egna data
osv. Puss på er så länge !

En gammal bild på mig och Rommis !



Malin wood

Jag läser dina inlägg iaf!:D fortsätt blogga!

2011-04-17 @ 19:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0