ME AND MY LOVE SAY'S GOOD BYE

  2011-04-14 / 23:28:08 / emelie englund /
God natt gullisar !

Imorgon åker vi som sagt till landet direkt efter skolan, ni får en snabb update när 
vi sitter i bilen. Sen hörs vi nog lite när som om mottagningen är som den ska. Annars
får ni ha en super helg ! Kommer hem på Söndag så är inte borta länge :) Puss och sov gott !


Anonym

hej jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en grej? :p det e nämligen så att jag gillar en kille & jag vet inte om han gillar mig men jag tror det, fast är ändå inte så säker på det, jag gillar honom verkligen och har gjort det i över 1 år o jag gillar honom fortfarande, kan inte sluta tänka på honom<3! hur kan jag göra för att typ bli på g med han eller nåt? jag har aldrig haft en pojkvän förut och vill verkligen vara hans. nu låter jag typ desperat haha men han slutar i min skola snart och kommer börja gymnastiet och då är jag rädd för att aldrig mer träffa honom. jag vet inte hur jag ska få kontakt med honom eller nåt, jag är ju så blyg, haha, hur gjorde du med johan? :) var det du eller han som tog första steget o så? har du inga tips på vad jag kan göra, skulle bli jätteglad, tack så mkt på förhand!

2011-04-15 @ 19:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0