TACK SÅ MYCKET

  2011-04-11 / 08:45:44 / emelie englund /
Hej alla mina trogna läsare.

 

gud vad jag blir glad av alla kommentarer jag fick angående inlägget med videon o där jag talade ut lite. Läste dom nyss och blir super glad. Vet inte vad jag ska säga riktigt. Att tillochmed läsare från utlandet lagt sin kommentar glädjer mig och som tur var la jag ut videon. Annars hade ni alla som hittade mig genom den aldrig hittat mig ! Puss på er

 

sitter på bussen påväg till skolan. Är super trött, åker från pojken så får gå upp en timme tidigare vilket är lite sådär, men vafan :) idag blir det skola sen direkt hem för plugg och därefter dans :) ha en trevlig dag ! Love


Tiina Maria

You should totally go back to blonde! :)

2011-04-11 @ 21:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0