VALBORGSMÄSSOAFTON

  2011-04-30 / 08:30:57 / emelie englund /
Så vad händer idag? Självklart blir det ut och partaja men först är det massa grejer
som ska fixas, måste fixa mat, ha med mig en massa saker, åka och köpa hårfärg
och färga mitt löshår (det är brunt och mitt hår är svart), rensa kameran så att jag
kan ta en massa nya bilder, duscha och sånt. Så har en hel del att göra. Funderar
på att dra mig till centurm till öppning och sen hem och färga så jag hinner med allt
för runt 3-4 ska jag till Elin Hultman och fixa mig i ordning för att det sen ska trilla in
lite tjejer som ska grilla och sådär. Ska bli jätte mysigt.
Vet inte vad jag ska ha på mig bara :o heeeeeeeelp me !
Annars då? Det blir tät uppdatering
nu men ikväll som ni förstår kommer
jag va upptagen och ni kommer väl ändå inte sitta vid
datan och klicka in ? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0