FRÅN FÖNSTRET

  2011-08-06 / 15:52:08 / emelie englund /
Tjenare på er allihoppa!

Jag har gjort mig i ordning för att dra mig in till Gröna Lund tillsammns med familjen,
men endast för att gå in gratis hah.. Sen ska jag möta upp en massa folk där så det
ska bli skojj. Vi lär åka karuseller och senare blir det sommarkrysset, lär va smockat
med folk. Menmen.. Sen är det Pride över hela stan också. Tjiho! 

Efter det då? Hmm.. don't know. Kanske blir en utgång eller hemgång? Får se, kommer
antagligen hem rätt sent men det löser sig. Ska göra klart det sista nu för att papsen kommer
snart. Lär mobilblogga och uppdatera på Facebook (för er som fått turen att bli godkända) höhö..
Elaking. Men ni får mejla mig om ni är bloggläsare och vill vara vän med mig på Facebook, nu vet ni!


Anonym

va har hätn me dig o johan

2011-08-07 @ 20:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0