SÖKER DU GYMN. ?

  2011-12-01 / 23:54:37 / emelie englund /
En härlig och mysig matte lektion på plan sex i Mediagymnasiet. Klass 1:E för jävla underbara!

Förresten, för er som söker gymnasium och så nu, så vill jag tipsa våran skola. Jag tycker
personligen att den är sjukt fräsch, bra lärare och en skola där man får vara precis som man
själv vill. Du blir varken dömd eller annat, den känslan fick jag iallafall. En skola där alla är
som dom själv vill vara och man blir accepterad. Sen får ni fråga om ni vill veta något mer ;)
Någon som velat söka dit? För det mesta är det Estetik och Media, men även Sam om jag minns rätt?


josefine

Heej, jag har läst din blogg sjukt länge. För jag älskar att foto och allt och du skriver så jävla bra! Jag går i 9:an nu, och har länge tänkt på att söka till media gymmnasiet, för det är inte så så långt dit heller. Jag bor i vendelsö. Men jag har lite frågor om: Är det höga intagningspoäng? Jag är inte nybörjare på photoshop och så, men är inte heller expert, måste man vara det? Eller måste man va duktigt redan från början att foto med en systemkamera? Jag har en systemkamera och jag älskar att göra om bilderna i photoshop, men jag har ju mest gjor det för skojs skull nu. Haha, lite udda fråga här, men hfungerar det med maten i skolan? Är så sjukt trött på skolmaten som vi har nu.Oj, vart väldigt mycket frågor .. Men iaf, du är grym & jag älskar din blogg. ♥

2011-12-02 @ 09:51:11
Elina

men åhh vad vacker bild du la upp på mig då tjejen. jag dör. <3

2011-12-03 @ 00:56:23
URL: http://moreandmore.blogg.se/
SemonieOfSweden - Stockholms Stolthet!

Finns det Sam-media-journalistik?

2011-12-03 @ 14:51:44
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0