NO LIFE

  2011-12-21 / 19:45:16 / emelie englund /

Vill du ta ditt ex tillbaka? Oh no, jag har min
Civilstånd? Busy
Har du någonsin förlorat en nära vän? Mist och mist, jag har sumpat
När var sista gången du verkligen skrattat? Oj, jag skrattar nog varje dag
Något är fel, den första personen du skulle vända dig till? Min madre & pojke
Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? Ja, det är rätt säker på
När var sista gången du grät mycket? Hmm.. det var ett långt tag sen
Är det någon du vill göra allt för? Jaa
Hur många kan du berätta allt för? Jag har aldrig berättat allt allt för någon
Har du någonsin sett en fallande stjärna? Faktist, ja!
Beskriv dig själv med ett ord? Kan inte sätta ett ord på mig själv, men jag är väldigt omtänksam
Fullständigt namn? Emelie Mikaela Englund
Favoritlåt? For the moment, Just drive - John Martin
Bästa vänner? Jag har en hel drös med nära vänner
Favorit film? Jag älskar dansfilmer/musikal filmer, men fortfarande
Lång? Lagom

Vem jag inte kan leva utan? Familjen och vänner





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0