ÅR TVÅTUSENELVA

  2011-12-31 / 14:49:22 / emelie englund /
Vad ska man säga? Om några timmar är det ett nytt år. Och även det så högt omtalade året på länge.
2012. Jordens undergång och ja. Det visar sig. 2011 har sprungit fram och det kan jag säga med säkerhet
är pga. de otroliga händelserna jag genomgått. Jag har haft det upp och ned som de flesta utav oss, kan
jag tänka mig. Det kan inte alltid vara perfekt, right? Man kan inte alltid ha tur och ibland har oturen dragits
över.

Den första terminen på gymnasiet har flygit förbi och min klass är underbar. Jag kan nog inte vara mer nöjd med tanke på alla de olika personligheterna jag stött på i klass 1E. De får mig glad och jag ser fram emot de tre åren frammåt tillsammans med dom!

Sen har jag börjat jobba och tagit ansvar för mig själv mer och mer. Jag står på benen pga. att jag sliter och kämpar för det. Jag ger aldrig upp och känner förtroende för mig själv att det här kommer gå, och det kommer gå riktigt jävla bra! Jag kan inte göra mer än fortsätta nästa år och kämpa på likadant och till och med ännu mer. Det här året kommer bli bättre och det ska jag se till. För mig själv, och andra! Hoppas ni får ett år fyllt av nya möjligheter och förnyade kunskaper. Precis som jag! Massa pussar från mig ♥
Bara för det får ni den snyggaste bilden jag kunde hitta på min data!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0