HÖST !

  2011-01-05 / 14:06:00 / emelie englund /


Nej nu vill jag ha höst, eller vår. Jag vill kunna ha tunnare kläder och mysiga färger. På bilden
är en gammal outfit som jag satte på mig för något åt sedan. Jag gillar den, hah och det fejkade
 födelsemärket jag målade dit för att jag tyckte det var så mycket snyggare, jag såg lite
bitchigare ut. Vilket jag ville göra vid det året. Bilder va från September 2009.
Det var ett bra tag sen.. ;)



Anonym

jag tycker om din blogg hur du skriver och du är söt också! kolla min blogg :-) please? puss <3

2011-01-05 @ 22:39:43
URL: http://jessie-jeys.blogspot.com/
Anonym

får ja se en till bild när du ha fejkat födelsemärke? <3 tack

2011-01-06 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0