HP DEL 2

  2011-07-28 / 01:06:29 / emelie englund /
Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men jag har haft mycket i tankarna. Och även
hållt mig sysselsatt hela tiden. Har vart med syster mycket och även vänner, jobbat
och ja you name it ! Idag åkte jag Vic och Johan till centrum och shoppade. Sen tog
syster och jag bussen till Farsta där mamma o Tob var så åkte vi in till stan och åt
mat och kollade på Harry Potter. Vet inte  vad jag ska säga, älskar filmernahar gjort
det alla år. Och nu är det slut ! Hmm.. Trodde också filmen skulle ha mer action och
att flera tårar skulle släppas. Men nope! Aja, bra film any way ;)

Nu är jag Vickie, Lulle och Johan hemma och ska kika rulle och sen sova,
för imorgon ska jag jobba. YES! haha, men vi kanske hörs imorgon innan
jag börjar? PUSS
Jag, Rinne och Vickie igår !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0