BRÖT MIG IN I MITT EGNA HUS

  2011-06-13 / 13:08:44 / emelie englund /
Tjena allihoppa !
Jag är hemma efter att ha brytit mig in i mitt egna hus, haha det är inte så illa som det låter.
Men hade ingen nyckel och var tvugen så wtf ?! Haha.
Igår var jag på Grönan med min familj, tv4 hade familjedag och vi åkte rätt mycket, sen blev
det köer och då orkade vi inte stå längre. Efter 8 timmar blev det hemgång och satan vad jag
var trött.. Den nya berg och dal banan åkte ingen av oss pga. 45 minuters kö. Det kändes lite
ovärt. Men nu har man vart på Gröna Lund ;)
Kom hem och däckade på soffan, älskling ringde och väckte mig 9 då han slutade och jag
var tvungen att skynda mig för att gå dit och sen åka hem till honom, där åt vi lite mat och
kollade sen film med ostbågar :) Åkte samtidigt som han åkte till jobbet idag. Det är väl typ
det? Har en hel del att göra nu, ska vara i skolan om 5 timmar och se bättre ut än vanligt, gosh!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0