NY FRILLA

  2011-05-09 / 22:50:18 / emelie englund /
Hemma med min älskling efter en mysig dag hos Malin och en svettig träning. Stressig nu
eftersom det är dansuppvisning snart :) Har precis snaggat min pojkvän, han fick egentligen
inte för jag tycker inte han är lika snygg då (hah ja jag är ärlig) Men det fick bli 5 cm, så det
är lugnt ;) Dock tog det typ en timme i och med att han har så sjukt långt jädrans hår :o

Sen ska vi lägga oss och kolla på film, hoppas det inte kliar allt för mycket
på prinsen så han klagar. Haha jag orkar inte höra !!! Ne nu är jag dum
och börjar snacka massa skit, dags för duschen först innan sängdags !
Se bara så långt det var :o


gronstrands.blogg.se

söta!

2011-05-10 @ 19:01:38
ere du eller

http://www.youtube.com/watch?v=mKJhvj2VRFA&feature=related

2011-05-10 @ 19:53:45
Anonym

Har du tips på affärer eller hemsidor där man kan köpa snygga balklänningar? :)

tacksam för svar, puss!

2011-05-11 @ 17:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0